Tiden bara rinner iväg..

Men lika glad är jag för det! Jag hinner med det mesta, mår bra och skolan går bra. Som sagt, det enda jag ska fokusera på i år.

Helgen spenderades uppe hos syster i Stockholm, himla skoj och mysigt. Vi var på tjejfest, gick på Aquarium, Naturhistoriska riksmuseet och en hel del på stan. Däremot skulle jag hålla lite i slantarna, så jag köpte bara lite träningskläder som var på rea. Alltid kul med lite fräscht och nytt, går liksom lite lättare då :)

Däremot börjar jag bli lite sjuk så jag kurerar mig med diverse saker jag hittar hemma i badrumsskåpet och hoppas på att det inte bryter ut mer. Imorn ska vi åka på födelsedagskalas om jag inte mår sämre för då är jag nog hemma och blir frisk. På lördag blir det lite "going away-party" för vår kära Matilda som flyttar tillbaka till Tyskland igen efter en månads jobb i Sverige. Jag hoppas att det blir skoj, även om jag nog inte planerat utång (fattig) men jag brukar ju inte vara så svårtövertalad när det väl gäller och man fått i sig en pava vin :)

Nu blir det lite fix här hemma och sedan mot stallet i det fina soliga vädret :) Det är bra med hemmadagar och plugga på ibland :) hihi.

Ha det! puss

Kommentarer
Postat av: mati

jag hittade tillbaka till slut! kul- och bra med vänner i cybervärlden när man nu snart blir ganska ensam igen. tack för i lördags som sagt, var inte bara jag som var för seg för pulkaåkning igår? :) vi hörs, och hoppas vi kankse ses ngt innan jag åker. puss

2012-01-30 @ 09:42:36
URL: http://matildagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0