Ny kula!

Nytt år, nya möjligheter som man brukar säga :) mitt 2012 ska bli det bästa året någonsin! Jag ska satsa på skolan och mig själv och mitt välmående. Allt annat får vara prio nummer 2 för i år är det mitt år. Jag ska inte längre lägga tid på folk som inte förtjänar det och som bara tar mer energi än vad de ger tillbaka. Jag ska inte tro att jag kan göra allt hela tiden, utan ta ett steg tillbaka och ta dagen som den kommer. Jag ska däremot träna ordenligt, må bra och unna mig saker jag vill ha och mår bra av! Ett långt nyårslöfte men ska jag ha något alls så är nog det där mitt.

Träningen har hållt igång sig regelbundet i alla fall en månad nu, bra för att vara mig som är lite av en periodare. Nu känns det som man är inne i det, man planerar en bra träningsvecka och man ser redan fram emot nästa pass när man avslutat ett. Jag har fått hjälp på gymmet att lägga upp ett program som passar mig och som jag hoppas kommer bli bra. Jag har köpt nya skor också som jag hoppas är bättre än de gämla för mina fötter och att mina trampdynor blir lite gladare på mig nu.

Jul och nyår för att summera har varit bra, väldigt lugnt och skönt. Jul firades ute hos mamma och pappa på landet som vanligt och nyår hos Alex i Arboga, otroligt kul och välordnad fest! Jag har ju haft jullov i typ 2 veckor och har varit rätt rastlös men idag drar skolan igång igen och det ska bli så kul att starta en ny spännande termin :) Veckorna kommer nog flyga fram igen med plugg, träning och allt annat som erbjuds. Har en resa till Stockholm och syster planerad och lite längre fram i vår blir det en Sälenresa med familjen. Jag har inte åkt skidor sen 2008 då vi var i Italien så jag längtar massor! :)

Nu ska jag göra mig i ordning för skolan och efter det ska jag kolla på ett nytt skrivbord :)
Vi hörs! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Malin

You can do it!!

Tycker vi anmäler oss till ett lopp också så har vi en liten extra morot. If you can dream it, you can do it!

2012-01-11 @ 08:27:29
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0