Äntligen måndag!

Eller? Måndagar kan faktiskt för det mesta vara bra tycker jag. Ny start på veckan och massor som ska hinnas med :) Men just idag är det inte så. Är hemma från skolan idag för att jag är helt igentäppt i näsan och hostar lungorna ur mig. Veckan kunde ju med andra ord börjat bättre. Antar att man får skylla sig själv när man var ute och slirade i lördags, men det var det värt! Trevlig fest hos Matilda med hela (typ) gänget och sen ut en liten sväng och träffade lite mer trevligt folk.

Jag hoppas att man piggnar till snart, för imorn vill jag träna igen :) Det blir iaf en lugn ridtur idag i det fina vädret, trots att jag inte borde. Men samtidigt så är det ju så mysigt :)
Resten av veckan blir det lite skola, "after school" på onsdag med klassen och förhoppningvis en del träning om jag blir bättre. Det här har fan hållt på sen i torsdags så jag blir gaaaalen snart!

Nu ska jag pallra mig upp ur soffan och ut till stallet :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0