Vilken helg!

Otroligt skönt med måndagmorgon igen! Har de två senaste dagarna vaknat upp med bakfylla och en smak av gammal räv i käften. Dock lite knasigt att vakna idag samma tid som man gick och lade sig igår :P haha! Men så sjukt värt det.

I fredags var jag och syster ute och käkade med Sara. Hade tänkt bli en tidig kväll för min del men vi fortsatte vidare på fest och sen ut på krogen, skittrevligt och en hel del nytt folk :) På lördagen var jag på bio med mamma först, War Horse. Ska ni se den, ha vattenfast mascara eller kom osminkad! Senare skulle det bli mello men efter bilstrul sket det sig. Jag svidade snabbt om och tog min pava vin och gick på fest, igen. Det var 4 killar som fyllt 25 som hyrt lokal. Halkade in lite på ett bananskal skulle man kunna säga. Iaf, en kul kväll som slutade i säng vid sju-snåret. Men som sagt, sjukt värt det! Jag har inte haft en så kul helg på länge och behövde nog släppa loss lite :)

Nu är det dags för en morgonprommis med A-k sen blir det plugg på dagen och en sväng till sjukgymnasten. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: matitski

SÅ skönt å läsa att nån är glad, att du är glad :D så värd du var en grym helg! <333

2012-02-27 @ 12:49:56
URL: http://matildagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0