Snart helg igen.

Nyss var det måndag, idag är det torsdag igen. Tiden bara rinner iväg.

Jag har varit sjuk sen denna tid förra veckan men känner from igår att jag är på bättringsvägen. Jag ska iaf försöka mig på att träna ikväll och hoppas på att det inte blir något bakslag. Vore skönt att komma igång igen. Har tyvärr sån otrolig ångest över att inte tränat på en vecka, även om det faktiskt berott på sjukdom och inte på lathet :/

Imorn blir det en halvdag i skolan, ett styrkepass på det förhoppningsvis (om allt går bra ikväll) sen blir det till att hjälpa syster E att flytta. Inget roligt men man får väl ta och ställa upp :p Resten av helgen har jag inga direkta planer, skönt! Lite plugg måste nog dock klämmas in.

Nu ska jag pallra mig upp ur sängen efter en skön sovmorgon och fixa lite frukost innan vi får se vad den här dagen har att erbjuda :)

Ännu ett meningslöst inlägg men det går framåt. Nästa gång kanske jag skriver om nåt vettigt eller till och med slänger in en bild eller två. Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Inget inlägg är meningslöst .. det är läsning och underhållning för någon annan :)

Keep up the good work!

Jag är också förkyld hoppas vi blir friska snart ;) Puss

2012-02-06 @ 08:14:42
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0