Det här med vanor..

Jag har väldigt många vanor. Till exempel att jag alltid kollar om dörren är låst minst två gånger innan läggdags, jag har samma procedur på morgonen när jag gör mig klar och biter på naglarna (vilket är en ful vana så klart..) Så då ska det väl inte vara så svårt att få in att skriva här lite då och då, typ som en vana. Men till saken hör att jag inte har så mycket skoj att skriva om. Annat var det ju faktiskt när man var i England, då var man ju långt hemifrån och hade inte samma kontakt med sina vänner. Men, jag gör ett försök till lite fler uppdateringar iaf och hoppas folket blir nöjda.

Igår var jag och Macki i Norrköping för lite höstshopping. Jag hittade inget såklart men de gjorde han. Dagen bjöd på massa mys iaf och massa skratt :) Bra dag! Resten av veckan består av lite jobb och i helgen när jag fått en dag ledigt så ska det hittas på nåt mysigt som typ bio på Heron kanske :) Tack chefen!

Nej, nu kan jag inte skriva mer för denna gång. Hörs snart (?) igen :)


Kommentarer
Postat av: Chefen

varsågod!

2010-10-03 @ 21:07:15
URL: http://metrobloggen.se/krogliv
Postat av: Malin

Yeeeey Sarah update =)

Men kära du.. det händer väl inte särskilt mkt spännande hos mig ändå.. men det är bara att skriva.

Det är väl jätteinteressant att höra om fulla busslaster med killar, morotsrekord och annat <3

2010-10-04 @ 09:57:18
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0