Tar fortfarande mitt nya liv på allvar.

Sen i söndags har mitt nya liv pågått. Inte en godsak har råkat trilla in i min mun och jag har varit duktig med motionen. Jag ska även börja ta hand om mig själv lite mer när de kommer till hudvård och sånt. Min nya filosofi är att om man känner sig fräsch så mår man bra. Alltså är målet minus några kilo, lite fastare body och bättre hy! Har känt mig så himla skabbig på sista tiden så detta är nödvändigt..

Ramla inte av stolen nu men nu ger jag mig ut på en springtur! (trodde aldrig att jag skulle behöva, men måste man så måste man..) Efter de blir de en ansiktsmask, varm dusch och sen i säng med braiga boken :)

Puss och hej!

(ja, inlägget är återigen bara för att skryta...)

(att vår favvokrog har vinterrea på sina viner i helgen och att vi kommer sätta i oss ett gäng flaskor är en annan sak.. man måste ju få leva ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

jo men har jag inte sagt att min morfar heter heffner i efterhand? Brukar få en hummer då och då :P:P absolut, come on baby pimp my ride :)

2010-01-14 @ 22:57:46
Postat av: mamma

Jag är mycket stolt - över dina nya motionsvanor! Puss!

2010-01-15 @ 08:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0