Slut i kropp och knopp.

Efter en förmiddag i stallet med massa mocking och en lång ridtur så är jag helt död i kroppen. Det gör ju inte saken bättre att jag inte sovit så mycket i natt så knoppen är helt slut den med. Måste sluta sitta uppe halva nätterna och snacka massa strunt. Men de är ju väldigt trevligt ändå :) På ett sätt saknar jag att jobba lite oreglbundna tider för de innebär ju att man får sovmorgon ibland ;) nåt som är guld i stallet här är att inte långt därifrån så ligger en militärbas, alltså finns där män i uniformer som bär vapen. Ord överflödiga.

Helgen har varit mycket lugn med bara lite filmkvällar och en shoppingtur till Primark igår. Den affären måste ju vara guds gåva til kvinnorna! Finns så mycket billigt och fint! Sen är de väl trist att de får skit för barnarbete och dåligt betald personal men jag är ju varken barn eller personal där :P Kom hem med lite nytt fint iaf och då blir man ju alltid glad :) En idé vore ju att sluta slösa pengar på vin och utgångar och i stället spendera pengar på massa kläder i stället. Men som sagt, det är ju bara på idéstadiet och det lär nog stanna där med ;)

Nu ska jag bada varmt och mjuka upp mina ömma muskler innan jag ska hämta kidsen. Ikväll får de lov att bli tidigt i säng, hoppas på bättre lycka denna gång jämfört med de senaste 2 veckorna! :)

Hoppas ni haft en fin helg. Vet att en av mina bästa haft en toppenhelg! Glad för dig! :) puss på er!


Kommentarer
Postat av: mati

haha. så fint&lätt skrivet.fröjd å läsa guapa!

2010-01-25 @ 17:03:09
URL: http://matildagoes.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0