Om det är någon jag verkligen saknar..

.. så är det dig! Ingen får mig att skratta så du, ingen får mig att må så bra som du. När vi ses har vi alltid kul. Även om vi har varit ifrån varandra en längre stund så krävs bara en kram och sen är allt som vanligt igen. Alla våra galna upptåg, alla våra interna skämt, alla minnen bär jag alltid med mig även om jag tror och hoppas att vi kommer vara vänner för alltid. Jag tänker på dig ofta och saknar dig så att det gör ont. Vänner som dig kommer bara en gång i livet och jag är så glad att jag har dig! <3

Massa kramar från din Electra


Kommentarer
Postat av: mamma

OOOiiiii! Vilket snyggt par! Love it!

2010-01-18 @ 08:04:01
Postat av: Macki

snuttan då... jag är inte den som gråter i första taget men så här på morgonen är det nog hormonerna i kroppens som gör det.. men en sak vet jag.. det är glädje tårar.. Tack för att du=)<3 hoppas på att du lyssnar på ditt inre och gör det som känns rätt... pussar i massor

2010-01-18 @ 09:29:49
URL: http://mau.blogg.se/
Postat av: Mallan

Carifornia love kom precis på mtv snacka flashbacks :P

PUSSSS hoppas du får en bra dag!

2010-01-19 @ 11:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0