Mama, I'm coming home

Hoppas ni mår bra mina vänner! :) Jag mår bara bra även om min kära vän Satu mår mindre bra. Stackarn har brutit handleden och fått en spricka i foten. Hur? Hon har spelat fotboll.. Jag har då alltid sagt att sport är farligt för dig :P Så nu är jag hos henne om dagarna och hjälper till med att laga lunch, fixa hennes hår och sånt. När de gäller mitt sportande så kämpar jag på mot sommarsäsongen fortfarande och det går riktigt bra :)

Angående rubriken så vet några av er att jag funderat på att åka hem lite tidigare än planerat och jag har nu fattat beslutet att så får det bli. Jag är väldigt nöjd med det beslutet, ser fram emot att åka hem igen och ut på nya äventyr längre fram! Riktigt när är än så länge oklart men i slutet på mars/början på april blir de beroende på hur de ser ut med flyg. Jag har då varit här i ganska exakt 8 månader så de blir bara ca 2 månader mindre än planerat. Jag är iaf nöjd och glad för det och jag hoppas ni är det också. Vissa problem kvarstår ju som typ arbete, en permanent bostad och ett liv men det hade jag ju behövt börja om med oavsett när jag hade kommit hem. Men men, det är bara att hugga tag i det nu :)
Nu vet ni läget iaf, håller er uppdaterade närmare framöver om ni vill.

Det är ju en del som ska hinnas med på tiden som är kvar här. På alla hjärtans dag har vi planer på att åka och se Ne-yo på O2 arena (om vi inte hittar nåt bättre..), sen är det många mer utekvällar som ska hinnas med och jag ska även gadda mig igen. Har äntligen kommit på vad och var jag vill göra en ny så jag vill helst göra den nu, nu, NU! haha, det är som vanligt när det gäller mig, allt ska gärna ha skett igår.

Nu ska jag sova, har vänt på dygnet på tok för mycket senaste veckan så nu är de dags att vända tillbaka det. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul för oss här hemma att du kommer hemmåt!! :):)

Det där löser sig, det är ju bara att hänga inne på nyköpingshem och diverse sidor samt ams :):)

Miss you!!

Puss

2010-01-20 @ 10:12:49
URL: http://grejenarden.blogg.se/
Postat av: Peppan

Vad blir det för tatuering då?

2010-01-20 @ 17:20:34
Postat av: Peppan

Hör med mange angående lägenhet, han sa idag att det har varit ganska många klagemål på andreas vän som har den nu kanske du kan ta den istället. Bara ett tips.

2010-01-20 @ 21:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0