Konstiga duschvanor

Jag har på senaste tiden kommit fram till att jag fått ganska skumma duschvanor. Jag har börjat hitta knasiga saker och undrar hur jag blev så effektiv. Till exempel så borstar jag tänderna där på morgonen (vilket får mig att svära på kvällen när jag inte hittar tandborsten + kräm). Jag har även skådat min ansiktsmask där, min nagelsax och nu även min nagelfil. Undra vad som kommer härnast? Min necessär och min underklädeslåda kanske... Tur att man är kvina och att man kan göra flera saker samtidigt som man duschar!

Dagen har spenderats i stallet med mockning och en ridtur på galen ponny i vanlig ordning. När jag gör honom i ordning så undrar jag hur jag kan rida honom utan att bryta ryggen av stackarn men väl på så är han som vilken häst som helst, bortsett från de pyttesmå travstegen :P Solen har strålat, det har varit 10 grader varmt och hovslagarna har varit och skott hästarna, alltså har man haft lite att titta på idag.

Imorn är det fredag och ännu en helg är snart förbi, tiden bara flyger föbi! Det blir inga större utsvävningar denna helgen heller då de är lite tomt på kontot och jag MÅSTE klippa mig. Läste dock mitt horoskop idag och där stod de att en ny frilla vore nåt, så det kanske man skulle fundera lite på. Hur man nu ska kunna göra nåt annat med mitt korta hår vet jag inte, men de stod inget om de i horoskopet tyvärr.

Tingeling!


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHA, jaaa alltid han. En annan gång så, åååhhh vad den kycklingen doftar ljuvligt. Och hur man än försöker få till den där kryddningen hemma så lyckas det aldrig bli lika bra hohohoh ååhhhh hihih hehehe. Hallå lixom, skärp dig :P:P

HAHA, ja jag förstår det. Vad säger han då rå? Oj oj är det en liten återställare jag ser efter nattens festligheter, håhoohohh

<3

2010-01-29 @ 07:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0