In english?

Har haft lite funderingar på att börja blogga på engelska, inte för att jag har några engelska läsare (har inga alls, hah) utan mest för att öva. Vet ju att Mattan skulle rätta mid vid felstavningar o konstiga meningsbyggnader ;) men det kanske får bli ett senare projekt.

Idag har det varit födelsedagsfirande här för fulla muggar och imorn är de fest för alla vänner. I ett svagt ögonblick har jag lovat att hjälpa till. 40 kids kommer de vara och jag måste nog köpa en flaska vitt att lugna mina nerver med efteråt, hah.

Har egentligen inget vettigt att skriva så jag kan väl meddela att livet här knallar på som vanligt och att jag saknar er lika mycket som vanligt med. Är så glad att just ni är mina vänner. Att jag hittade dem snyggaste, klokaste o dem som kommer med bäst råd är ju för bra för att vara sant ;) Sen att min mamma o pappa gjorde de smarta draget att adoptera mig från Ukraina för massa år sen var ju tur de med ;) för de är världens bästa föräldrar även om pappa svär för att han har dåligt ordförråd och att mamma är hönsig ;)

Nu ska jag fortsätta läsa min julklapp från syrrorna. Den är bra men är lite sur på mig själv för att jag glömde tredje Edward boken halvläst i mammas bil. Får nöja mig med att googla bilder på honom helt enkelt ;)
Puss på er!

(Gud vad jag flörtar ser jag nu men äh, ta år er!)

Kommentarer
Postat av: Majken

Jag tar åt mig lite för ingen annan flirtar med mig! Men som jag sagt förut. det hade varit förskräckligt om du inte hade längtat hem. Det är fullständigt naturligt just för att man har ett liv hemma att längta efter. puss.

2010-01-08 @ 17:02:29
Postat av: Petran

Ja absoolut!! Osso sparar vi iho en vinstpott som vi spelar för! vi har ju redan 8,50 eller va de blev ;)

2010-01-11 @ 11:14:32
URL: http://petrahelenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0