Dålig syn?

Nu i några dagar har jag haft svårt att fokusera blicken och kommer på mig själv med att jag kisar (stavning?). Jag vet inte om de är för att jag är trött, är full eller helt enkelt behöver glajjor. Vet inte vad som är värst faktiskt, men antar att jag varken är full eller speciellt trött :/ men glasögon är ju inget som är direkt smickrande när det kommer till mig, haha. Eller vad säger du Jonnis?! :P Fortsätter de så får jag väl gå och kolla upp synen helt enkelt, synfel ligger ju i släkten trots allt. Även om jag hade velat vänta tills jag var 40 typ innan sympton uppkom.

Iaf, igår träffa jag äntligen mina finska bönor och det var precis lika roligt som alltid :) det går helt enkelt inte att ha en tråkig stund med dom. Man uppdaterar sig på vad som hänt under tiden vi varit ifrån varandra och sen bubblar man på som vanligt. På onsdag börjar plugget igen och då ser vi fram emot nya bekantskaper :)

Nu ska jag kila in till stan med Satu, se om man hittar nåt på slutrean kanske :) fick ju faktiskt ett par strumpbyxor av mamma i julklapp som jag behöver ha en klänning till ;)

Hoppas ni haft en bra helg! puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0