Borde sova. Inte blogga.

Men kvällsmänniska som jag blivit så är jag fortfarande uppe, jag som utan problem kunde lägga mig vid tio tiden förr i världen. Jaja, allt ändrar sig tydligen.

Idag var det dags för första skoldagen igen efter juluppehåll och den gick smärtfritt förbi. Ikväll pallra sig jag och finskorna iväg till bion också för att se Avatar i 3D. Gissa om vi var taggade för att alla säger den är så bra plus att jag aldrig sett en 3D film. Men där fick vi stå med skägget i brevlådan efter att snubben före oss i kön hugger de sista biljetterna. Alltså, höjden av otur eller vad?! Jag blev nästan förbannad. Den har ju gått här i flera veckor så alla som verkligen vill se den borde ha hunnit sett den, men inte då. Så vi fick ta våra sura miner och tänka om. Är man väl på biografen och står med popcornen i högsta hugg så åker man ju inte hem igen i första taget. Så de blev Did you hear about the Morgans i stället. Mycket bra val så här i efterhand. Den var väldigt rolig och romantisk :) Riktig måbra film. Men guuud vad jag blev sugen på vilda västern när jag såg den (vilket jag alltid blir när jag ser filmer som utspelar sig där..) jag vill gå runt i rutig skjorta, jeans och boots och rida över fälten ju! I nästa liv kanske man föds till kofösare, man kan ju hoppas i alla fall.

Vi laddar för ett nytt besök på bion i helgen och hoppas på bättre lycka då. Vi kommer nog gå till vårat favvoställe också en sväng för dom har rea på sina vinterviner! hahah, hur underbart är inte det?!

Hoppas ni gör det ni borde, dvs sover sött! Natti natti!

ps. har även idag promenerat 8 km.
ps 2. ja, det första ps:et var enbart för att skryta om hur bra jag är (i ungefär en vecka till men ändå...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0