Beach 2010

På min runda på stan idag hittar jag mest fula saker och det som faktiskt är snyggt sitter skitfult. I stället för att då strunta i att handla så tröstshoppa jag lite nytt smink i stället :)

Men till min stora fasa har butikerna börjat dra fram badkläder! Är det inte lite väl tidigt?! En annan är ju fortfarande lönnis, blek och har lite lagom vinterpäls på benen, men det var tydligt att de är dags att göra nåt åt de nu. Så efter stan blev de en 8 km runda som får ses som en start på det nya livet och förhoppningsvis så är man några kilo lättare om ett tag och kan då börja jakten på en ny bikini i stället för nu. Jag har ju en förmåga att säga varje söndag efter en hård helg att "Imorn börjar nya livet.." men denna gång får det vara sant!

Ikväll kör jag ansiktsmask, plockar bryn, BUSar kroppen och målar naglarna. Känns som ett litet steg i rätt riktning iaf :)


Kommentarer
Postat av: mamma

I love it!

2010-01-12 @ 08:10:21
Postat av: Malin Palin Skalin Stalin :P HAHA

Nej det är du som är duktig. Jag är ju tvungen för det är mitt jobb, och du gör det självmant!

DU ÄR BÄST!!!

2010-01-12 @ 14:11:01
Postat av: Malin.

Jag vet varje jävla söndag... :P

Men det låter som en härlig dag belöna dig du med shopping när du är duktig och promenerar och en lite skön spadag :p

Miss you! PUSS

2010-01-12 @ 14:12:32
Postat av: Petran

baech 2010! låter galer nära nu helt plötsligt.. ja följer dina fotspår och går med dej in i nya livet nu på momangen!

2010-01-12 @ 21:57:42
URL: http://petrahelenaa.blogg.se/
Postat av: mati

va duktig du är! du har iaf tid på dig! jag får detoxa på plats :P du vet i stil med brottare; dunjacka på stranden tills ja går ner 5 kg vätska ;)

2010-01-13 @ 18:45:28
URL: http://matildagoes.blogg.se/
Postat av: Majken

Badkläder??

2010-01-14 @ 13:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0