Bakismys och summering av gårdagen

Efter en tuff kväll igår så har eftermiddagen tillbringats i Satus säng med massa choklad och coca cola, precis som det ska vara! Det är bra att träffas dagen efter och ta en liten tillbaka blick på gårdagen och gå igenom allt som faktiskt hände. Det var iaf en toppenkväll kom vi fram till trots några mindre snedsteg men det får man väl räkna med när man är ute och vinglar. Det som händer i England, stannar i England!

Bloggade för ett tag sedan om att vi (jag, Satu och Ronja) har stött på folk som hört om oss eller sett oss i skolan. Igår hände de igen. Jag träffade en kille (från Litauen av alla ställen) som hade sett mig i skolan och som undra var jag kom från och bla bla. Senare står jag i baren och tjafsa med Chris som var dum igår (eller så var jag en full bitch..) och då kommer Litauen och frågar efter mitt nummer. Jag fortsätter så klart vara en bitch och gör Chris lite surare genom att ge honom det. To the point; ingen har NÅGONSIN frågat efter mitt nummer på krogen!! Så även fast han inte var speciellt söt så blev jag genast lite lyckligare. Det krävs med andra ord inte mycket för att göra mig lycklig.

Träningen håller i sig. Igår blev det en promenad eftersom mina lår gjorde, och gör, skitont efter min förra löprunda. Idag är jag för bakfull för att göra några större utsvävningar men imorn kör vi igen! :)

Ikväll blir de en lugn kväll hemma, skönt! Funderar på att dregla lite över Edward ;)
Hoppas ni mår bra allihopa! puss!

Kommentarer
Postat av: Majken

Nä men nu låter det som du borde packa och åka hem ganska snart trots allt. Om killarna nästan bråkar om dig på krogen..

2010-01-17 @ 17:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0