I'm back!

Nu mar min data prima igen! Om man bortser fran att svenska bokstaverna ar borta och att alla tecken ar lite huller om buller (som pa ett engelskt tagnetbord) men vad gor val det! :) jag far helt enkelt klippa ut sma nya tecken och klistra pa sa ska jag nog lara mig det har med sa smaningom, hoppas ni har overseende med att laget ar som de ar nu iaf utan prickar! Forutom virus sa har min laddare gatt sonder sa en ny maste inhandlas imorn. Kan saker ga daligt gor dom ju garna de for mig liks..

Inte mycket har hant under tiden som datorlos. Blev dock pissfull i helgen och har gjort lite dumt tydligen som man har fetangest for sa har i efterhand. Men de man inte minns har inte hant, right?? ;)

Kan tyvarr inte bli sa langrandig men jag lever iaf och skriver mer imorn nar jag raggat upp en laddare!

pusss


Kommentarer
Postat av: Majken

Vad gjorde du för dumt???

2010-02-12 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0