Tre veckor..

Tre veckor har redan sprungit förbi, helt sjukt!

I måndags var jag och min äldsta tjej R på galoppbanan med en kompis till henne och hennes pappa. Han var väldigt snäll, visa mig runt, föklara hur allt gick till och så.. Jag har aldrig varit på nån hemma i Sverige så jag tyckte att det var spännande :) satsade lite pengar i varje lopp, på den snyggaste jockeyn men det gick ju inge bra av nån anledning :P får komma på nån annan taktik till nästa gång helt enkelt.. det var verkligen som film iaf, alla skrek på upploppet, vifta med sina kuponger och kasta öl och hade sig.. hehe..

Igår var vi på Woburn safari park som ligger en bit härifrån.. Då åkte vi igenom med bilen först sen inne på områden fanns det mer djur och lite lekparker och så.. Jag kände mig dock väldigt hängig hela dagen och gör de idag med.. riktigt ont i halsen, huvudet och ont i nacken så som jag får innan jag blir riktigt sjuk.. men jag botar med Ipren och nån engelsk förkylningskur ;) Igår ringde också min kära mor och sa att dom bokat biljetter till London så första helgen i oktober kommer hon och systrarna och hälsar på mig. I can't wait! :)

Annars knallar det väl på, ungarna börjar skolan imorn. På fredag ska jag och Judy träffa en ny au pair, hoppas hon är bra!

Lite bilder som vanligt, gillar ni det? jag tycker att det är mycket roligare att läsa en blogg med bilder iaf :)



Bilder från Huntingdon Racecourt




Det gick hett till i djurparken, som sen visade sig vara lite incest, haha!

Nu måste jag duscha innan jag börjar jobba.. Ha det bra! puss och kram

Kommentarer
Postat av: mammsen

London - here we come!

Galoppbanan verkar jättekul!

Puss puss

2009-09-02 @ 13:11:13
Postat av: malin

Kängruporr Sarah :P

Ja ska bättra mig med bilder i bloggen!

SAKNAR DIG!!!!!!

Puss från bananapussmalin

2009-09-03 @ 19:38:19
Postat av: Majken

Jag gillar din blogg med eller utan bilder :)

2009-09-03 @ 21:34:13
Postat av: Spiderchick

fanx snälla du för söt comment =)

2009-09-05 @ 08:44:27
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Sofie

Saknar dig !

2009-09-05 @ 21:03:04
Postat av: Malin

Jag saknar dig med! Och det vore JÄÄÄÄÄTTE MYSIGT att komma och hälsa på vid juletid. PussPussPuss, haft en bra helg?? <3

2009-09-06 @ 08:58:58
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0