Tisdag och huvudvärk

Hej hallå bloggen. Liten update igen. Faktiskt väldigt trist att blogga har jag kommit fram till
men nån kanske gillar att läsa iaf :P

I fredags var vi som sagt i St Ives och i lördags blev det utgång i Huntingdon, hamnade på
nattklubben men Dj'n sög tyvärr. (Matilda, du kanske kan komma och göra en insats?) Spelade bara gammalt negerdunk som var flera år gammal. men men, förhoppingsvis är det nån bättre nästa gång :) Det var iaf en kul kväll!
Söndagen spenderades i London, blev lite shopping även fast jag sagt till mig själv att jag bara fick lov
att köpa en bra väska till skolan.. Men inte kom jag hem med nån väska inte.. Föroppningsvis hittar jag en
nu i helgen när la familia kommer :)

Imorn blir det nog att gå på bio och se Fame :) nya versionen alltså, gillar ju den gamla med men
kan tänka mig att det är bra musik i den här och grym dans mm :)

Annars knallar allt på här. Mitt största problem är att hitta en ny foundation. Har av någon anledning fått världens fetaste hy nu, skit kul. Not. Så den foundation jag har nu gör mig skitglansig. Tips mottages alltså tacksamt, även tips på nåt bra puder, löst eller kompakt. Så tipsa på nu tack :) Någon som har erfarenhet av mineralfoundation?

Nu ska jag äta lite och se om huvudvärken försvinner annars blir det till att bädda ner sig en stund. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Majken

Petra kan allt om puder :) Fråga henne på fejjan. kram

2009-09-29 @ 18:11:05
Postat av: Malin

Åh fame, den vill jag se. En so you think you can dance deltagare som är huvudrollen :).

Mjaa inte nått bra sminktips, vad är det du har nu?

Kanske en moussefountation?

Puss

2009-09-29 @ 21:50:48
URL: http://grejenarden.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag vill att du ska fortsätta med bloggen!

Puss!

2009-09-30 @ 06:54:07
Postat av: matilda

hi gurrl, how's life? har du besök nu? kul-kul-kul :) ! st ives, vart ligger det? känns som jag känner igen det. tror jag är kär i en kille därifrån..seriously, hahaha. kommer GÄRNA å hjälper till å djar! <3 take care!

2009-10-06 @ 02:35:11
URL: http://matildagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0