Skola och snart helg igen..

Sorry för kass uppdatering. Beundrar alla storbloggare som uppdaterar tusen gånger varje dag, jag skulle ha ganska slut på idéer efter ett tag, så det är väl tur att jag inte är nån sån ;)

Idag var första dagen i skolan.. Helt okej, men folk hade väldigt olika nivåer på sin engelska så jag hoppas verkligen att jag får ut nåt av kursen, jag som är så bra menar jag haha :P mest au pairer iaf, varav en tjej från finnland som överraska mig med lite svenska ;) hängde med henne en stund efter skolan. Det visa sig att hon också är i en familj som har hästar, och hon älskar att gå ut och dansa.. haha, kanske blir en bra matchning :P har varit lite nere sista tiden nu för att Judy ska åka hem snart så det kan ju vara trevligt att hitta nån annan att hänga lite med.

Annars knallar det på, inte mycket nytt under solen. På lördag kommer Julia och hälsar på från Bedford, så vi ska knalla runt i H-don och jag ska iaf försöka våga mig på att få håret klippt. Hoppas att det blir bra annars ger jag mig själv utegångsförbud i en månad. På kvällen blir det väl puben skulle jag tro, Ant har även lovat att komma och joina oss vilket jag hoppas han gör för de var ett tag sen jag såg honom. Och på söndag ska jag ringa hem till Svealand och gratta min syster som får gå på systemet :)

Hade tänkt att gå och promenera ikväll men eftersom jag fick punka på cykelfan (!!!) förut och fick gå hem så känner jag inte att det är nödvändigt :P så jag ska nog ta och skriva ett brev till farmor, lite lagom old fashioned att skriva riktigt brev så där..

Hoppas allt är bra med er hemma, saknar er! Bara två veckor kvar tills familjen kommer iaf :)

update; Just det.. Visste ni att finnar läser svenska tre år i skolan och att det är obligatoriskt?? Det hade nämligen inte jag en aning om...


Kommentarer
Postat av: Modern

Yes, ser fram emot att ses snart!! Kul! Puss puss

2009-09-18 @ 19:26:46
Postat av: Anonym

Vi skulle ju gärna med hälsa på dig Mackan och jag lite men jag törs ju inte flyga till Stansted mer ;)

2009-09-18 @ 21:45:18
Postat av: Sofie

Klart du ska våga gå fixa håret :) sen får du lägga ut bilder på nya frissen, så får jag lite londontrends att titta på! Saknar dig, ta hand om dig. Puss Fjössis

2009-09-19 @ 18:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0