Lugn helg

Hej på er!

Hoppas ni mår bra.. Jag börjar må lite bättre efter att ha varit lite halvkrasslig sen i måndags, skönt!!

Helgen har varit grymt lugnt vilket kanske behövdes för att vila upp sig lite ;) i fredags hade jag lugn hemmakväll själv. I lördags var jag i Cambridge med Judy och på kvällen var jag på bio med Ant. Vi såg District 9, nån Ailen film som utspelar sig i framtiden. Över förväntan faktiskt och lite små gullig :) men man kan vänta tills den kommer på dvd..

Idag har jag slöööat hela dagen hittils, pratat med lite folk på msn, tankat hem lite bra musik och så.. Får väl ta och rycka upp mig lite nu och kila över till Judy eller nåt..
Veckan som kommer bjuder inte på så mycket spännande heller (inne i vardagslunken nu kanske?) ska väl träffa den nya au pairen, hon kunde inte komma i fredags så det blev bara jag och Judy.. sen får vi se vad helgen har att erbjuda.. :)

Snart kommer familjen och livar upp också :) Även malin har pratat om att komma innan jul, vilket vore himla kul tycker jag :) emmy vill också komma och kolla in alla julmarknader, kanske kan ni sammanstråla ;)


ha det bra hemma i Sverige och rapportera om det händer nåt jag bör veta ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0