Lite djupare..

Funderingar på allt som hänt sista tiden har de blivit ikväll, tillsammans med nostalgibilder och musik. Kanske ett sätt att glömma, släppa taget och gå vidare? Eller motsatsen - håller kvar vid det fina så länge det går? Vilket än är fallet så har jag minnen som ingen kan ta ifrån mig.


Det bästa med detta ändå, känner jag, är att jag inte är rädd längre. Det värsta som kunde hända har hänt. Vad mer kan jag förlora? Visst, en hel del men ni hajjar. Jag gör saker jag inte vågat. Jag säger upp mig, mitt liv, min lägenhet och drar till England. En dröm sedan länge har gått i uppfyllelse och jag är glad och stolt över mig själv att jag vågat ta steget! Hellre ångra något man gjort än att ångra något man inte gjorde.

Återstår bara att ha en plan för resten av livet men det är ett senare problem :)

Kommentarer
Postat av: MATI

(vilken blogg-kommunikation vi utövar ;) Stolt ska du va, du är grym och jag är också stolt över dig! ang. satc-filmen och rykten om den, så hörde jag att carrie får barn- wow va jag längtar till 28 maj! :D puss och rock on!

2009-09-08 @ 05:24:39
URL: http://matildagoes.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är super modig Sarah! Jag önskar att ja vore lika modig som dig!. Men en dag kommer det nog. Ja brukar se de som en bägare... man har en bägare.. o man fyller på med idé efter idé efter idé och ju mer tiden går blir man mer sugen också.. en dag rinner bägaren över och då vet man det är dags att förverkliga. Ja tror absolut på att hellre ångra nått man gjort än nått man inte gjort. Din dröm var/ är att åka till england. Tänk Sarah 50 år... varför åkte ja aldrig till england. Hellre åka och upptäcka att det är precis som du tänkt dig eller upptäcka nej de här var ingenting för mig. Be strong!!!! Pusspuss

2009-09-08 @ 10:58:00
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0