Ingen dans på rosor direkt..

Igår kväll och i morse har jag haft det rent ut sagt förjävligt! Stora tjejen har varit halvjobbig och jag har fått tjata, medans lilla tjejen har jag velat strypa långsamt! (ta det inte boktsavligt, okej?) allt har varit fel, jag har hört dom mest elaka saker som kan komma från en arg 5-åring speciellt nu på morgonen.. Tack Gud för att min värdmamma hade kommit hem igår kväll iaf ,fast hon inte skulle, så hon kunde komma till undsättning! Börjar faktiskt tvivla rejält på min mentala styrka, är man så klen att man bara vill springa iväg och böla när hon drar igång?? ja, idag ville jag det! att ord kan såra så mycket, till och med när de kommer från en skitunge!!

Ska iaf ge mig ut på en lååång promenad nu och bara rensa tankarna med massa ny musik på mp3-spelaren.. Nu har jag iaf två lediga dagar framför mig och dom ska spenderas utanför hemmet kan jag lova! sätta sprätt på lite pengar ska jag nog göra så kanske jag mår lite bättre ;) hehe.

Lite klagan, annars har jag det nog faktiskt bra. Största delen av tiden.

Ha en trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0