Helgen som gått..

Ännu en helg har passerat.. Fredagen spenderades på The Brampton Mill med Judy, ett jättemysigt matställe/bar precis vid vattnet. I lördags kom ju Julia hit, en annan svensk tjej, och hälsade på. Vi shoppade lite i H-don och på kvällen satt vi på ett ställe som heter Cromwells, också ett mysigt ställe, och sippade Smirnoff Ice för 18 kr styck :P blir lätt ett gäng då ;) vet inte vad de kostar hemma på krogen för jag köper dom aldrig. 50 spänn?? Anthony kom och joina en stund med den värsta bakfyllan i sitt liv som han sa haha.
Gårdagen spenderades mest med andra boken i Twilight serien, helt sjukt bra!! Mötte även upp Judy och hennes "ersättare" Satu från finland, jätte söt tjej så jag var lättad att man får nån vettig att umgås med :P Ska möta upp dom idag med för fika så jag måste börja runda av nu..

Veckan kommer väl bestå av de vanliga, lite skola, lite stall, fika och ungar. men tiden går så fort här så snart är de helg igen :) ska klippa mig imorn med, tyvärr blir de nog inget avancerat Fjöss. det får nog nån av dina kollegor styra upp när jag är hemma innan jul ;) men man vet ju aldrig, men hårfraser på engelska är man ju inte så hajj på :P

Hoppas ni mår bra hemma och att ni hade en bra helg :)


Kommentarer
Postat av: Mor

Nu väntar även jag på nästa Twilightfilm! Sååå snygg han var!

Puss puss

2009-09-22 @ 22:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0