Givande söndagkväll?

Namn: Sarah aka Sariz, Cara, Burre(mot min vilja, haha)
Piercingar: I öronen och i naveln.
Tatueringar: Yes, 2 st
Längd: 174 cm
Skostorlek: 40
Hårfärg: brun
Är du kär i någon: det beror väl på hur man ser det..
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jag har 50 min till London, så nej? Daah.
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Någon där ute kan ju göra det får vi hoppas :P
Vilket shampoo använder du: vågar man skriva det? Min fjössis kanske läser ;)
Vilken parfym använder du: En från Britney Spears, kommer dock inte ihåg va den heter.
Vad är du rädd för: fåglar, fy!
Gillar du att tvätta: ja fan, de bästa jag vet ^^)
Gillar du Berg-och-Dalbana: Absolut.

SENASTE…
Film du hyrde:
Någon med syrrorna..
Film du köpte: Sex and the City the movie
Låten du lyssnade på: 911 med Wyclef, fråga mig inte varför haha
Låten du hade på hjärnan: Sexy bitch med Akon
Låten du laddade ner: Pachanga - Loco
Personen du ringde: Mamma
TV program du tittade på: Two and a half men
Personen du tänkte på: Syrran som är i Naaapaaa och röjer

FAVORIT…
Mat: Pappas p-gratäng med fläskfile helt klart!
Låt: oj, finns så mycket bra :)
Sak att göra: Roliga saker med nära och kära
Sport: ridning
Dryck: Utan alkohol – sprite just nu, med alkohol – Black Tower
Kläder: Byxor+top
Film: the holiday

ANTAL..
Gånger du varit kär: 3 kanske
Förälskad: Kanske några fler gånger
Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: 1 gång
Gånger ditt hjärta brustit: En
Hjärtan brustit på grund av dej: Några gånger
Gånger ditt namn varit med i tidningen: vid några födelsedagar ;)
Ärr du har på kroppen: Några små och några större.

SENASTE…
Bok du läste:
Pirater
Personen du fick mail av: Martina
Personen du fick brev av: Gamla jobbet som skicka biobiljett
Personen du fick sms av: Judy (engelska mobilen) och Marcus (svenska mobilen)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hmm, en månad sen nästan

ÖVRIGT…
Vad har du gjort idag: enbart slöat
Var det kul: Inte direkt, men skönt
Hur tidigt stiger du upp: ca 07.30 om jag jobbar annars senare..
Gillar du att slåss: Nope
Vad ska du göra ikväll: fortsätta slöa ;)
Är du seriös: O ja
Vad är du allergisk mot: nada
Var har du ont: Ingenstans för tillfället
Använder du hårspray: Ja
Kan du stå på händer: Nixpix
Favoritserie: Sex and the City (ofc!) Desperet Housewives och Private Practice


Kommentarer
Postat av: mati

hey dee! kul formulär :P nåt har hänt med min blogg, så jag ser inte att jag fått kommentarer förrän jag själv läser mitt eget inlägg å ser att någon kommenterat. skumt. haha, men för att ge dig lite klarhet i mitt senaste iaf, så har vi snott hästen ute i koppartorp där jag rider hos en gammal jobbarkompis döttrar. witte heter han, min älg. (har alltså inte kidnappad nån stackars kuse som jag har hemma i förrådet.. ) annars så blev det ju ingen nykter helg.. KORS I TAKET, haha, men det kunde ju vart värre. läste att du fått shoppa av dig lite, jag har bokat resa till dublin för att införskaffa mig en höstgarderob på primark :P hoppas allt flyter på i övrigt för dig! PUSS

2009-09-07 @ 00:01:29
URL: http://matildagoes.blogg.se/
Postat av: mati, kom på en grej!

HARU HÖRT?!? NY 6 AND THE CITY FILM PÅ G, WOOOHOOO

2009-09-07 @ 00:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0