Boyfriend?

Hemma efter shoppingtur med Judy. Lite hårgrejer inhandlades (från Toni & Guy, Fjössis :) ) tillsammans med en ny otroligt osexig pyjamas, present till Emmy och fjärde säsongen av Desperet Housewives :) jag vet med andra ord vad jag gör resten av kvällen ;)

Trött dock på allt j*vla boyfriend tjat.. Modet just nu är att man ska ha Boyfriend Balzer, Boyfriend Jeans och Boyfriend Cardigan.. Visst, säkert väldigt bekvämt om man har en tjockdag eller så men har såg då inte till några Girlfriend Jeans på killavdelningarna. Vart är jämställdheten liksom?? När vi ändå har ämnet uppe så kan vi förpassa alla lyckliga turturduvor nån annanstans så man slipper se dom..
Men jag är inte bitter ;) haha.

Idag har jag ätit köttbullar, tycker det är lite gulligt att min värdmamma gör det typ en gång i veckan även fast dom aldrig ätit det innan jag kom hit ;)

Nu ropar Susan, Bree och dom andra och säger att dom vill att jag ska titta på dom! Bäst att lyda.. Ha en trevlig lördagkväll :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är bra att du sköter dig ;)

2009-09-13 @ 20:26:35
Postat av: Majken

Men det shoppas verkligen en hel del där i england ;)

2009-09-14 @ 22:52:22
Postat av: mati

haha, va rolig du är "hittade minsann inga girlfriend jeans på killavdelninngen" :P ang. mitt eget inlägg så jaaa, jag känner bara snygga människor ;P kul att du ska få besök! jag är sugen på att komma över en sväng själv faktiskt... hoppas du har det bra, trevlig helg, jag är NYKTER ikväll :D :*

2009-09-18 @ 19:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0