Backstreet Boys

Har tillbringat kvällen med att lyssna på Backstreet boys nya platta. Riktigt chockad över innehållet faktiskt, lite mer åt Rnb hållet. Kanske inte toppen bra men ändå. Dom har till och med gjort en låt tillsammans med Pitbull som verkligen sätter sig på hjärnan!

Även så har jag återupptäckt de gamla låtarna ikväll, de är ju faktiskt fortfarande bra och jag kan sjunga med i de flesta fortfarande! Spanish (swedish som de sjöng i Globen) eyes, No one else come close och de andra smörlåtarna och de poppigare som larger than life, everybody och get down har gått varma. Okej, jag kan säga det själv så slipper ni; Freeeaaaak! haha. Det var jag verkligen när jag yngre, mina väggar var tapetserade med posters på dom (och hästar då, så klart) och favvon var Brian. Syster 1 hade Nick som favvo och syster 2 fick gott nöja sig med AJ, haha. (Man kunde ju inte ha samma liksom, daah)

Sen berätta Julia nu att dom spelar i Lodon nån gång i november, haha. Hur coolt vore de inte att se dom?!?!

Nu ska jag återgå till att vara ett freak en stund till och sen sussa! Natti, natti!


-----

update: kan verkligen inte bestämma mig vilken som är/var min favvolåt. Vilken var/är eran?

Förlåt, nu är det färdig-freakat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0