Sverige resa bokad!

Min Sverige resa är nu bokad! Super skönt att veta när man kommer hem så man kan planera lite. Är i Sverige 22 dec - 4 jan så lite ska man väl hinna med! Utgång i Nypan, slappa dagar på Bullersta, kvalitetstid med vänner och familj, fira jul och såklart nya året! Sen är ju frågan om man ska tjäna lite extra pengar också genom att hälsa på pensionärer i Stenkulla, det åretstår att se helt enkelt om tid finns och om jag behövs. Ska iaf hälsa på de kära kollegorna där :)

Har lite annat planerat med närmsta helgerna så jag ska väl inte behöva rulla tummarna tills jag kommer hem igen. Idag fick vi även reda på att vi ska åka och kolla på nån proffesionell basketmatch eftersom Ronja känner en av spelarna. Gratisbiljetter och snygga, långa basketspelare. Kan ju knappast bli bättre :) även skandinaviskt party står på schemat nån gång innan jul, fira Satus födelsedag och att se "This is it" på bio (MJ dokumentären) och även kolla hopptävlingar på söndag. Gäller att hålla sig sysselsatt!

Annars är jag nöjd med mig själv för att jag kommit igång med motionen ordentligt, man kan ju inte vara en tjockis när man kommer hem. Jag är glad att jag har en Bob som mer än gärna följer med på promenader här, för vad kan väl vara bättre än en hund som drar i kopplet så man håller tempot uppe.. :) Kör även lite situps och grejjer när jag kommit hem, känner dock att jag inte är så hajj på antal repetitioner och sånt så känner nån fitness typ manad att hjälpa mig med träningsschema så är jag tacksam!

Nu ska jag hämta kids från skolan! ha de bra! big kiss!
Stort tack till min kära mams för bokning av biljetter och för att du är allmänt bäst <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ohhh, rodnar.... OCH vad roligt med basketmatch ;-)



PUSS!

2009-10-16 @ 07:42:05
Postat av: Malin

Vi fixar till det Cara Mia :)

Puss Mallanbrallan



förresten hade du sett fame ännu?

2009-10-16 @ 23:04:32
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0