Som en 5-åring..

Ännu en helg avklarad (undrar hur många av mina inlägg som börjar i den stilen..) Lugn har den varit iaf, skönt det! I fredags var jag bara hemma, i lördags var vi på rockspelning. Idag har jag varit och kollat på Ronja när hon tävla, hon var så duktig :) även Ant skulle komma och kolla. Spenderade typ 20 min i luren med honom när han försökte hitta rätt väg. "I can see a green building now, can you see me?" "I can see tree bikers now, have you seen them yet?" så gick hans frågor. dah, lätt som en plätt att hjälpa honom. eller inte. Hans gps på telefonen verka ha tagit honom till helt fel ställe för han kom aldrig fram. Jag antog det iaf när sms med texten "my phone is the biggest dick in the world" haha, ibland kan man ju inte göra annat än att skratta år honom! (Marcus, jag är övertygad om att Matilda kan hjälpa dig översätta nästa gång ni ses)

Sen följde jag med familjen på tivoli som hade slagits upp på ett fält här i närheten. Åkte lite med min lill-tjej och jag skrattde säkert mer än henne, haha. vi åkte även parisehjul hon, jag och min värdmamma. Hon tycker dessa omkringfarande nöjesfälten är lite obehagliga, så självklart påpekade jag hur många gånger de tas och ner m.m. Bara för att.

Imorn är de ny vecka igen, med stort engelska prov på onsdag. Kanske dags att ta tag i det imorn. Nästa helg drar familjen här till spanien och jag kör solo här en vecka så har någon vägarna förbi så kan ni väl tjoa till :)

Hoppas ni haft en bra helg där hemma :) bara 68 dagar kvar till jul också, bara så ni vet. Och det är inte jag som räknar, det är Ant. Han är 23 år gammal för er som undrar.

Pussis!

Kommentarer
Postat av: mati

haha, du skriver så lättsamt och roligt :) tack för komplimangen ang. håret. vissa härhemma kommenterar inte ens skapelsen., och det må vara det värsta betyget jag någonsin fått efter en såhär relativt big change. (HOST-för att inte tala om att personen i fråga som inte nämnt det hela är FRISÖR-HOST!) men kul att du gillar't, jag gillar't! ska du bo ensam en hel vecka? man kanske skulle kolla resor dÅ!! vilka datum exakt? puszx

2009-10-19 @ 00:27:22
URL: http://matildagoes.blogg.se/
Postat av: mackan

hahha kunde faktiskt urskilja vad det stog i dom engelska fraserna .. med 1 år extra engelska undervisning i gymnasiet så har jag tydligen lärt mig något iallafall ahhaha=) pussa

2009-10-20 @ 22:07:42
URL: http://mau.bolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0