Lördags eftermiddagar..

Dom ska man tydligen spendera så nära fotbollsplanen som möjligt här i min lilla by. Då tränar nämligen alla snygga, vältränade fotbollskillar, märkte jag idag när jag tog Bob med mig på en powerwalk. Aningens ofräsch och svettig var jag dock eftersom ingen informerat mig om deras träningstider. (Dålig stil om ni frågar mig!)

Så nu undrar jag om man kan gå förbi där, bara så där lite låtsas-ovetande om deras träningar, partystassad i snyggaste outfiten nästa lördag? Eller syns det är det är genomskinligt hela vägen till Sverige?


Angående Blog Awards som går av staplen ikväll i Sthlm; är det bara jag som tror att det är världens tråkigaste tillställning?? 500 bloggare som träffas, och får priser. Jag tror iaf att mestadelen av dom sitter med sina mobiler och mobilbloggar eller har sin laptop med sig i väskan och springer på toa en gång i timmen..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tror att du gör succé nästa lördag! Mer powerwalking! Puss!

2009-10-17 @ 19:07:51
Postat av: mau

hahaha go for it girl...!! party stass går alltid hem..:)

2009-10-18 @ 09:30:15
URL: http://mau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0