Helgsummering, som vanligt.

Ännu en bra helg till ända. I fredags hade vi filmkväll här hos mig, vi bölade lite till Sex and the City :) hehe. Innan de var vi på puben där vi mötte Englands största jubelidiot. Fy fan för fulla dräggiga killar alltså! Iaf, igår så åkte vi till Ronja, åt tacos och bada bastu :) himla mysigt det med!

Idag var vi i stallet och jag har ridit ett ordentligt dressyrpass för första gången sen i början av juni kanske.. hm. Hästen var iaf trevlig och gjorde de man bad den om, dock så klart ingen Vackraste Daytona :) Alltid svårt att rida nya hästar och så men ska ev rida imorn igen så vi får väl se. Satu red även för andra gången i hela sitt liv på lille Foxy, hon var så duktig! (I hope you read this Satu, and understand it!) Travade helt själv från första början och det är väl inte alla som skulle våga det va.. Allt finns på film tyvärr, så vi får väl se om Ronja tänker vara elak och lägga ut den på Face eller Youtube, haha. Hoppas inte. Kan väl iaf bjuda på lite bilder här från dagen, lite mörka kanske för de började regna i slutet. Kommer säkert några på face med!

Imorn och på tisdag ska jag vara barnvakt åt en liten tjej som är dotter till min värdmammas kompis. Vet inte varför jag sa ja till det men de är ju bara några timmar och lite extra pengar är väl alltid trevligt. Imorn kväll ska vi på tivoli också :) skoj!

Återkommer senare i veckan. Hoppas ni haft en bra helg! :)



Jag - Ulla och Ronja - Charlie. Tänk va glada man kan va :)



1. Jag                          
2. Satu- Foxy                       
3. Janni - Charlie

Kommentarer
Postat av: joni

ser bra ut ju!

2009-10-30 @ 13:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0