Galla.

Ingen kan få mig att fnissa som en liten tjej som du kan men ingen kan heller få mig att bli så jävla förbannad heller!! Usch, hade du varit här hade du får en bitchklapp som heter duga och möjligtvis ett knä i skrevet. Så de så! Hah, right back at ya!

I övrigt så längtar jag hem, hem, hem. Det ska man ju helst inte prata högt om när man är borta så här för de är ju en tävling om vem som har de bäst och roligast. Jag vet att jag vinner i längden iaf och att jag får minnen för livet men de känns trist bara just nu. Jag vill bara slappa med MIN familj, krama Macki, skratta med Dj, skaka rumpan med Malin, Ak och Linnea, snacka skit med Fjöss och hänga med alla goa på Bullersta. Man får ett annat perspektiv på saker och ting och man uppskattar det som kallas hemma. Å andra sidan vet jag att jag skulle spy galla hemma på att inget nytt händer, en dålig dag på jobbet, skitigt i lägenheten eller whatever så de är kluvna känslor här nu. Jag har ändå varit här i 3 månader snart så resten av tiden kommer väl gå fort?! Let's hope so.

Ursäkta tråkigt och deppigt inlägg men jag ska vara fyndig och rolig i fortsätten. Men man måste nog ha lite dalar med för hur ska man annars kunna ta sig tillbaka till toppen? Nu ska jag lyssna lite på regnet som smattrar mot fönstret och sen sova. Imorn är en ny dag, förhoppningsvis en bättre sådan. Då väntas de utgång och då slänger vi våra problem åt sidan för en stund!


Kommentarer
Postat av: Fjössis

Saknar dig med! men njut av att vara härifrån också. börjar bli lite pirrig nu när det närmar sig avfärd för oss också.. ta hand om dig! puss

2009-10-31 @ 13:12:03
Postat av: Linn

Nu har även jag hitta till din blogg :) hoppas att allt är bra ! Kram

2009-11-01 @ 15:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0