Freitag.

Fredag igen mina vänner! Imorse var även den sista morgonen med kidsen på mer än en vecka, dom drar ju till Fue imorn bitti. Skönt med lite ledig tid även om huset blir stort och ensamt.
Ikväll blir det iaf fish and chips, smask! Efter de vankas de filmkväll hos Satu! Mysigt att bara slappa nån gång också och inte bara ränna på krogen. Sen blir de kanske lite shopping imorn i Peterborough, spendera lite pengar. Måste dock försöka spara lite varje vecka för jag och systra mi har planer för tiden efter England. (återstår dock att se om vi kommer iväg, eller rättare sagt om jag gör det.)

På söndag ska jag med Ronja till hennes stall och rida lite. Hennes värdmamma har en dressyrhäst som hon tyckte jag skulle prova, Ulla heter hon. (Jag trodde hon hette Pulla först och de var ju lite komiskt när jag berätta vad de betyder på svenska) Jag ska iaf inte säga till nån mer att jag mest rider dressyr hemma och inte hoppar nåt. Folk verkar tro att man är bra bara för det. Min nya strategi är att säga att jag är en skogsmulle, jag behöver dock komma på vad det kan heta på engelska först. Anyway, bilder kommer efter helgen om jag kommer ihåg kameran och om jag orkar ladda upp här, såå segt! (Marcus, ännu en anledning att skaffa Face.)

Nu blir det nog en powernap, sen powerwalk. Bra upplägg om ni frågar moi.

Ha en toppen helg!


Kommentarer
Postat av: mati

sariz! jag har svaren på dina frågor! :P iaf lyder mina spekuleringar såhär; alltså varför man måste tyda några bokstäver innan kommentaren kan skickas iväg; det finns ju idioter som spammar. typ skriver "LÄS MIN BLOGG" "LÄS MIN BLOGG" "LÄS MIN BLOGG" i folks kommentarfält, och jag tror att detta är till för att slow them people down a bit, så att de inta kan förorena typ 1000 bloggar på 3 minuter, utan måste, för varje enskild kommentar, fylla i detdär jobbiga---- or what do u think? skönt å va ensam hemma en vecka framöver nu då? PUSS

2009-10-23 @ 14:40:30
URL: http://matildagoes.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Min snygga cara mia. Tack för burktipset. Ska du ha vääärsta festen i london eller??

Miss YOU! <3

2009-10-25 @ 09:32:41
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0