Förtydligande.

I inlägget nedan så försökte jag vara lite fyndig och ironisk när jag skrev om mina utmärkta engelska kunskaper. Jag har precis pratat med min mor, hon uppfattade det som att jag var lite för självsäker. Så är dock inte fallet, utan jag försökte alltså vara lite kul. Gick inge vidare alltså, men nu vet alla att det var ironiskt.
För den som vill veta gick provet nog sådär, och detta är inte ironsiskt. För att vara tydlig och så att ingen missförstår.

Min mor gav mig också uppgiften att stå för köttbullsgörandet i jul så det är väl bara att lyda. Är det nån lill-jul som gäller i år mina vänner? Den 23e kanske? Jag kan ju i så fall göra några köttisar till när jag ändå håller på att rulla liks.

Nu är det matdags, hörs en annan dag! Tingeling!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha ha! Tänk att jag kan uppfattas som krävande och tjatig ändå från Svedala! Underbart! Du är en av mina bästa döttrar! Puss puss

2009-10-22 @ 08:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0