Första oktober? Redan?

Tiden går verkligen foooort! känns som det nyligen var sommar i Falsterbo :)
Morgonen börjades med en ridtur, supermysigt och toppen väder! Ryckte man efteråt
på stackars Teassle, det var välbehövligt kan jag lova och jag fick tre blåsor på köpet.
Nästa vecka kommer fler hästar till stallet som ska tränas inför jaktsäsongen. Jag skulle
tydligen få åta mig Winnie/Minnie (hörde inte riktigt haha) som är en av ägarens hästar. Tydligen
en fin häst, min värdmamma var lite avis så vi hoppas på det bästa :P Helst av allt skulle jag dock
vilja ha älskade Dojjan här, drömma går ju alltid :)

Sen har jag varit hos frisören, känns så där. Efter flera år av Sofies underbara tjänster (haha, låter lite skumt kanske?) vänjer man ju sig liksom vid att ha någon som förstår vad man menar, vet hur man vill ha det och vad man skulle bli skitful i. Denna frisör visste det inte!! Nu känns det som jag har nån slags kortare pottfrisyr. haha. bild kommer sen så får ni se :P men men, får väl ge de en chans. Även hårfärg inhandlades som ska i sen.

I övermorgon kommer mamma och mina systrar! :) kan inte fatta att det gått så fort.. ska njuta av varje sekund, som tyvärr kommer gå alldeles för fort!


Aja, nu ska jag gå och täcka över alla speglar i huset! Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0