Tuesday.

Ikväll har vi spelat farmville på min facebook. Skitkul, verkligen. Eller kanske inte. Det är iaf skrämmande med folk som "måste hem och harva fooort innan mina plantor döööör" och som hittar alla möjliga konstiga färgglada djur vandrande nånstans. Den värsta hysterin kanske har lagt sig men får ändå dagligen massa skit därifrån. Jag är iaf glad att jag inte är beroende av nåt, förutom resten av hela facebook i övrigt då förstås.

Två dagar nu har jag varit en stor slöhög, inte gjort många knop. Men tycker nog man borde få vara det med ibland. Imorn har vi engelska test i skolan på allt vi gjort hittills, uscha. Vi får se hur det går. Ingen idé att plugga känner jag dock, som den naturbegåvning jag är. Hrpmf, eller så var det ju det där med slöhög igen. Anyway, keep your fingers crossed!

Hösten är iaf här nu kan jag meddela, gillar det skarpt. Det bästa är nog att man kan ha hur många dåliga hårdagar som helst, allt fixas med en liten mössa! Gillar även alla höstiga färger. Satu har en jättefin höstbild härifrån, måste sno den bara så kan jag visa er.

Nu ska jag ha lite mer kvalitetstid med Edward, man kan verkligen inte få nog av karln!

God natt! Eller som vi säger här; don't let the bed-bugs bite :)


Du är inte värd skiten under mina skor ens. Skulle du stå framför mig nu skulle jag skratta dig i ansiktet typ; moahahahaah moahhahaha

hahah

ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0