Det ska börjas i tid..

Har funderat lite på det här med krav inför hemresan över jul, för visst har man rätt att ställa såna när man varit borta i flera månader?? Det tycker iaf jag så därför har jag börjat fila på listan, som kommer fyllas på efter hand.

- Pappas potatisgratäng med fläskfile.
- Lösgodis ala mamma-smak
- Majkens potatissallad (även Majkens tacogratäng går bra, helst båda men dock inte samtidigt)
- Ostbågar
- Utgång, vin och massa rumpskak med brudar, Macki och Mange
- Plankstek på OT
- Mysiga hemmakvällar med systarar (förhoppningsvis båda)

Vet inte hur det kommer sig att mestadelen av listan är matrelaterad men det kanske är så enkelt som att man är ett litet svullo och att mat är för himla gött? så måste det vara.. tur iaf att jag är hemma i typ två veckor så jag har tid att äta allt.

nu är de sovdags, vilket de borde varit för länge sen. efter helgen har jag även insett att mitt största nöje här i livet alla kategorier måste vara att dansa salongsberusad :) miss you guys!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Im doing tacosgratäng. Det åt vi på juldagen förra året så det är läge :)

Stavrundor???

2009-10-12 @ 22:42:56
Postat av: mAU

åååå klart vi ska svänga dom lurviga=)

2009-10-13 @ 08:09:41
URL: http://mau.blogg.se/
Postat av: Malin

bild kommer snart :)

2009-10-13 @ 11:03:47
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0