Avundsjuka..

Tänkte bara meddela att jag är avundsjuk på R, min äldsta tjej här. Hon är med i en scoutgrupp typ som träffas en gång varje vecka. Imorn ska dom åka till London och se en konsert med flera artister bla Tinchy Stryder, Pixie Lott, The Saturdays och JLS (engelskt pojkband, ett ganska bra sådant) och jag vill sååå gärna vara 10 år så jag kan följa med.
Gjorde jag så här roliga saker när jag var 10? Att man tyckte scouterna var töntigt då får man tydligen äta upp senare i livet. 

Men jag är inte bitter....


Dagens skratt kom i affären idag när lill-tjejen A fällde några tårar. Hon tyckte minsann att det var fel att man inte kunde köpa lika många godisar som man har mynt. Kan inte annat än att hålla med.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kanske det.. men han sjunger ju förbaskat bra. Jag kan bara lyssna inte titta röra :)

Gullig unge du har :)

vad ska sarah göra en lördag som denna?

2009-10-17 @ 08:50:00
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0