The weekend's here!

Dock med början på fredagen den 13e, så vi får se hur detta går. Regnet öser ner, vilket det har gjort sen igår eftermiddag. Nu börjar det märkas att det är England man befinner sig i, haha. Gummistövlar vore nåt.

Ikväll ska vi ut och lurviga! (Imorn med faktiskt, haha) Ronjas familj är här så det blir lite häng med dom och sen goda drinkar och dans. Ronja agerar pimp och försöker få ihop mig med sin låtsasbrorsa, haha. Återstår och se om hon lyckas. Svenska killar är dumma och engelska killar med så varför inte pröva en finsk? ;)
Martina är även i krokarna i helgen så det ska bli kul att träffa henne igen och uppdatera henne om livet här.

Imorn ska jag börja handla juleklappar också om jag inte är för bakis, får se hur det går. Jag kommer nog hem med ett gäng till mig själv iaf. Alltid någe.

Grattis till min Marcus som hämtar hem sin nya totto idag, önskar dig all lycka gubben :) Önskar rapport om hur han sköter sig!

Nu har jag lite att stå i (läs; välja outfit för ikväll) men jag återkommer efter helgen! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0