Storm och 1 november

I natt och största delen av dagen har de varit storm typ och regnigt. Vaknade flera gånger av regnet på fönstret som jag har övanför min säng. Tilläggas ska att jag var full like a kastrull och då brukar man, iaf inte jag, vara speciellt lättväckt. Så ni får en uppfattning om hur de blåste liks. Dagen har alltså spenderats inne, tittandes på film.

Halloween firades här med karvning av pumpor och trick or treat runda. Jag var läskig häxa, bilder kommer. De roligaste var nog ändå min värdmamma A som gick in för de hela ordentligt. Hennes kille kände inte ens igen henne när hon kom till festen, då har man lyckats tycker jag :P
I gårkväll var jag över till Satu, käkade mat, drack vin och röjde till MJ, Dirty Diana efter några glas vin är en riktig må-bra-greh! Senare drog vi vidare till Cromwells, sippade billiga smirnoff som vanligt och dansade. Vakten där är LÄCKER för allas info! (Ögongodis i detta land växer inte på träd!) Ska fota honom i smyg nästa gång så får ni se.

Haft en effektiv bakisdag idag med städning av mitt rum och badrum och ätit god mat! Nu är jag bauta trött efter några förlorade timmars sömn i natt. Hoppas ni haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0