Sämre engelska än Mats..

Det är vad vår städerska har, haha. Varje vecka hon är här och ska säga nåt så får jag typ hålla mig får skratt. Taskigt jag vet, men jag tycker faktiskt att om man flyttar till ett land så borde det väl ligga i ens intresse att lära sig språket man tala där? eller?!

Om 4 veckor har jag precis landat i Sverige och andas svensk luft igen, åker bil på rätt sida av vägen och äter filmjölk till frukost :P Om en vecka kommer Emmy hit, can't wait! Och imorn ska vi kolla på New Moon :) shit, kommer dregla satan har jag en känsla av. Tjejen som klippte mig i lördags hade varit på premiären och hon sa att alla trängdes för att få bästa platserna, alla skrek när Jacob tog av sig tröjan, att flera grät när Edward kom in i bild. Galet säger säkert ni, skönt att man inte kommer vara ensam säger jag.

En fråga bara innan jag måste kila vidare;  hur gamla var ni när ni tog hem er första flick-/pojkvän över natten? Eller när sov ni över hos dom första gången? Ännu en kulturkrock som jag störr på här som jag måste reda ut. Tacksam för svar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Humm, vad an frågan undrar ju jag, ja ekis tog du väl hem i 6:an, 7:an.. tänk att ni varett par hade jag ju nästan glömmt :) hihi. men 7an/8an kanske??

Vad säger sanitetsteknikern och vart är hon ifrån?

JAAAAAA LÄÄÄÄNGTAR, BARA 4 VECKOR

PUSS

2009-11-24 @ 20:14:32
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0