Meningslöst bloggande

Mm, trist att blogga men i brist på annat så skriver jag några rader. Hade precis bytt om till prommiskläder när jag hör regnet smattra på fönstret så det blir väl till att glo på en rulle. Ikväll blir det nog utgång, inte så taggad men några drinkar kan väl slinka ner iaf.

Fick önskelistor mailade nyss av mamma. Hon önskar sig gröna gummistövlar och pappa önskar sig långkalsonger. Gud va kul det ska bli att köpa julklappar i år! Det är ju nästan så jag måste ge mig ner på stan nu och börja leta så jag hittar nåt...

Sms igår från min underbara Macki gjorde min kväll! Att veta att han faktiskt tänker på mig ibland betyder mycket. Saknar honom så himla mycket och ser verkligen fram emot att träffa honom igen, och även att se hans nya springare som verkar vara hur läcker som helst! (Missuppfatta mig inte, saknar er andra med massor så klart!)

Shit, nu kom jag på att jag har godis kvar från igår kväll. Eftermiddagens filmtittande är räddat! So long!

------------------

update 3 timmar senare; mess kom från mamma nu och tydligen så önskas det nu även yogamattor, träningsväskor, golfbags + bollar och whiskey. Hmm, trodde att jag kanske skulle komma undan billigt i år men icke, haha. Bäst att jag slänger till lite fler saker på min med tror jag, rätt ska ju vara rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0