Mår som jag förtjänar..

En, två eller kanske tre drinkar för mycket av det goda igår så idag mår jag lite halvdåligt. Ena foten på golvet och Tvn på för att fokusera blicken på något, haha. (sorry mamsen, ska inte dricka så här mycket. Som tur är så är jag ju skötsammare än mellandottern iaf) Kvällen kunde varit bättre, vi missade sista insläppet till L2 med typ tio minuter men annars var den väl helt okej.

Idag ska jag inte göra många knop, har skippat frukosten för nu serveras de Sunday Roast. Förhoppningsvis mår jag bättre efter det, smaskens ska de bli iaf :)

Hoppas ni haft en trevlig helg mina vänner. Puss!

Kommentarer
Postat av: Mellansyster

ursäkta? kollar man på senare tid har du gått om mig med hästlängder kära du!!

2009-11-22 @ 23:44:57
Postat av: mamsen

Hmm, instämmer med föregående talare! Ska jag bli orolig? Inte låta dig åka tillbaka efter jullovet?! Puss

2009-11-23 @ 20:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0