Konstant trötthet och lite huvudvärk på det.

Ungefär så ser mina dagar ut, har gjort denna veckan iaf. Vet inte varför men jag piggnar nog på mig. Läskigt med alla som är sjuka nu iaf, Erica stackarn där hemma har ju fått svinis :( usch och fy!

Annars knallar allt på här, inget nytt under solen. Dagarna rullar på och snart är det helg igen och några steg närmare systers besök och jul och nyår :)

Sorry för tråkigt inlägg, återkommer när jag mår lite bättre och har nåt roligare att förtälja.


Saknar er alla ska ni veta! puss

Kommentarer
Postat av: Mor

Saknar dig också, min söta unge! Här hemma verkar "Svinis" verkligen börjat att härja, så var glad att du inte är här nu utan kommer när det hela har lagt sig.....!



Puss puss

2009-11-18 @ 16:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0