Knasigt väder.

Storm och spöregn ena stunden, nästa är de strålande sol och så håller de på idag. Jag har iaf inte vågat mig ut idag för jag vet precis hur det går med min tur, fem min från huset skulle spöregnet komma tillbaka. Så neeej tack!

Efter att ha läst Marcus blogg (www.mau.blogg.se) om olika begravningsmetoder, vilket var ganska deppigt, så börjar man ju fundera på hur man själv skulle vilja ha det. Får helt enkelt ta och skriva ett önskebrev och ha i säkert förvar. Gav honom dock en kommentar där han fick nåt att bita i så vi får se om de kommer ett inlägg om de snart, jag väntar med spänning på hans åsikter. Han tänker alltid på nåt sätt som en annan inte skulle komma på.

Idag måste jag förövrigt göra min hemuppgift till engelskan. Skulle gjort den i söndags dag, sen söndags kväll, sen måndags dag, sen måndags kväll, idag och jaa. Ni fattar. Måste dock bli gjort ikväll!

Imorn drar 4 av mina brudar ut på sin livs resa! Pratade med Ak igår, vilket kändes bra och konstigt. Har ju inte pratat med henne på 3 månader typ men samtidigt så känns de som de var igår :) Önskar dom all lycka iaf, och var rädda om er! Snart ses vi igen och gör Nypan! Saknar er, och alla andra som ni lämnar kvar där hemma! Börja blogga eller nåt så man kan följa era äventyr ;) PUSS!

Familjen; maila önskelistor tack!! (Mamma, du får väl ansvara för pappas eftersom han vet hur man gör) 


Kommentarer
Postat av: Majken

Ont krut förgås inte så lätt så du kan fundera över andra saker ;) Kram

2009-11-03 @ 19:08:37
Postat av: empan

inte värt att nämna att du får finbesök?

2009-11-03 @ 22:01:55
Postat av: emp(igen)

så det är alltså fotbollsplanen vi ska hänga vid när jag besöker? ska skriva ner så att jag inte glömmer! om en månad är jag hos diiiig sjupp!

2009-11-03 @ 22:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0