Jag tror mina föräldrar känner mig.

Jag hade satt in en Grattis på farsdag annons till min käre papps idag och han hade även hyffs nog att ringa och tacka för den. Det lät så här en bit in i samtalet:

Papps; Jaha vad ska du göra ikväll nu då?
Jag: Jag ska till min finska kompis och bada bastu och dricka vin.
Papps: Men du har väl aldrig varit mycket för att bada bastu?
Jag: Sant, men jag gillar ju att dricka vin så man får väl ställa upp för laget.
Papps: Jo så är det väl. Ta det lugnt med vinet bara...
Jag: Det gör jag väl alltid!


Ta det lugnt med vinet, pfhmm.. Ser jag ut som nån som inte skulle kunna ta det lugnt med vinet kanske?? Vet inte var dom får allt ifrån, mina päron..
(Jag hade en ännu bättre bild från klassfesten i tvåan som symboliserar hur skötsam och städad jag är. Tydligen vill den inte laddas upp, kanske för att den är alldeles för pryd. Vem vet. Vissa har nog dock sett den, typ Mallan)



Kommentarer
Postat av: "Fits"

HAHA Löööövely :)

Du får väl lära mig lite finska när du kommer hem.

Puss & Kram

2009-11-07 @ 20:14:57
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0