Håll i hatten..

Stormar på här för fullt idag, började redan i natt när vi var på väg hemåt. Kvällen igår var kul, dock kunde vi haft ett bättre upplägg så vi slapp stressa runt så mycket :P men men..
Jag ska iaf aldrig mer dricka öl, vet inte varför men blir så sjukt full av det och sen sjukt bakfull. Det förstnämnda är ju alltid trevligt och välkommet (jag är fortfarande ung och dum och dricker för att bli full, ja) men det som kommer dagen efter kan man ju vara utan faktiskt.

Nu väntar jag på Ant, vi ska plocka upp Satu o sen bege oss till P-boro för shopping. Jag har önskat Mc Donalds eller KFC idag för jag behöver flott! :P Min Despan box ska inhandlas idag med, den släpptes i måndags så jag håller tummarna och  ber till alla Gudar jag känner till att den ska finnas kvar.

Ikväll blir det hemmakväll, känner inte för en dag till ute i dimman. Min värdmamma informerade om att Twilight går på tv så jag och Satu tittar på den ikväll och laddar inför nästa vecka när vi ska se New Moon, can't wait :)

Nu ska jag kila, hörs!



Kommentarer
Postat av: Malin

Jaaa, nedräkningen har börjat... :P

2009-11-15 @ 11:12:19
Postat av: Majken

Oftast räcker det att dricka sig charmig berusad ;)

2009-11-16 @ 21:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0