Framtidsplaner

Mycket tankar här går åt till att fundera på vad jag ska göra i framtiden och med mitt liv, då främst yrkesval. Familj och sånt tjafs kommer väl när de kommer, om det ska komma vill säga. Jag vet att jag inte ska fundera på sånt nu för jag har ett tag kvar här men det gnager i bakhuvudet hela tidenä. Känns jobbigt att inte ha en endaste liten aning. Varför har inte jag vetat sen jag var liten vad jag ville bli som så många andra?? Typ "jag ska bli advokat", "jag ska bli frisör", "jag ska bli dagisfröken", "jag ska bli kock".. Aah, ni fattar. 

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Något inom vården? Något kreativt? Något som har med engelska eller annat språk att göra? Barn? Hälsa? Städning? A-lagare? Lyxhustru? (Dom sista två kanske man kan kombinera på nåt sätt..)

Det är här Du kommer in i bilden. Lämna en kommentar och skriv vad just du tycker att jag skulle passa bra som/vad du ser mig göra i framtiden! :) Tack på förhand

/Sarah mångsysslaren??

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gullunge! Tjaaa du, inte ens jag vet vad jag vill bli när jag blir stor, så att inte du vet är inte så konstigt....

Viktigast är nog att välja något man är intresserad av och som man tycker är roligt. Jag tycker att du ska fundera på språket. Lärare kanske??



Puss puss

2009-11-06 @ 10:14:56
Postat av: jonna

jag tycker du ska bli lyxhustru(!) och låta din älskade syster få glida med där någonstans på en räkmacka... vad sägs?

2009-11-06 @ 19:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0