En helg närmare jul.

En fredag till avklarad. I fredags satt jag barnvakt och vi hade filmkväll som så många andra fredagar när jag barnvaktar, och kidsen älskar det!

I lördags var jag i Godmanchester hemma hos ett par som heter Kevin och Amy, skönt med en hemmafest för en gångs skull. Vi lekte en del lekar och hade trevligt. Dock hade jag sagt till mig själv att jag skulle gå hem tidigt, vilket jag kanske iofs gjorde för strax efter 4 bläcket ramla jag i säng. haha. Nåt som gör mig chockad här är drogerna som förkommer. Jag vet att en i Ants gäng tar till fest och så men att alla är helt öppna med de så att dom står i köket och bjuder om man vill ha... Ursäkta mig, men jag tycker det ser så jävla billigt ut! Jag vet att det förekommer i stora mängder i Nypan med, men där smyger väl folk med det lite iaf?? Och ja, man kan nog säga att jag är väldigt anti-droger (så du kan andas ut mams..)

I söndag blev det en liten roadtrip med Ant för att kolla på Satus fotbollsmatch. Tyvärr börja det spöregna när vi kom dit och Ant uppskattade inte mitt paraply med körsbär på av nån anledning så vi åkte ganska snart igen. Tog fel väg, nästa väg var avstängd så det blev en timmes extra biltur runt och tillbaka så därav roadtripen, hah.

Nu ska jag köra en maskin tvätt och bädda Emmys säng :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket. JAAA, vi måste hitta på nått kul på juldagen. PUSS

2009-11-30 @ 14:25:20
URL: http://grejenarden.blogg.se/
Postat av: mamma

Ooooops, höll på att sätta morgonteet i halsen, så det var tur att du la in parentesen!! Saknar dig och längtar massor tills du kommer hem på visit!!

PUSS

2009-12-01 @ 06:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0