Eftermiddagslur

Finns väl knappast något bättre än att sova en timme eller två på eftermiddagen? (eller hur Jonni? haha)
Det värsta är ju dock när man vänjer sig lite för mycket vid det så att de blir ett måste, typ som på gymnasiet. Då gick jag och E alltid hem efter skolan och sov en timme, hihi. Mysigt men kroppen ställer ju in sig på det tyvärr. Så är det nu och min kropp förväntar sig en liten nap efter lunch nu varje dag. Nicht gut. Resultatet är att jag är klarvaken nu, så det är tur att jag har min facebook lover som håller mig sällis, haha.

Två saker jag ogillar skarpt med de här landet är att alla kassörskor är sååå långsamma. Jag står alltid och stampar när jag står i kön, kollar på klockan osv men ingen annan verkar ens bry sig. Dom pratar om väder och vind och tar god tid på sig att skanna alla varor. Stressad svensk? Kanske.
Det andra är att alla skriver LOL ist för haha, hehe eller hihi. Gör man det här i till exempel ett sms så fattar dom inte vad man menar. hur fjortis är det inte att skriva LOL igentligen?!? Det som är skrämmande är att jag har börjat med det för hur ska nån annars fatta att jag skämtar liks. Så ser ni att jag gör de, skicka en örfil på posten.

Nehe, nu ska jag väl ligga vaken några timmar till innan jag kan sova. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Mor

Och jag som trodde det betydde "lots of Love".....



Puss puss

2009-11-20 @ 16:17:50
Postat av: emp

haha morsan!!! du är för skön du

2009-11-22 @ 23:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0